دانلود بازی ندای وظیفه 4



نسخه کم حجم شده و تست شدهبازی Call of Duty 4 Modern Warfare یا همون بازی ندای وظیفه به عنوان یک جنگ مدرن تحولی در بازی های Call of Duty به پا کرد. سری بازی Call of Duty همیشه از محبوبترین سری بازیهای اکشن اول شخص در شبیه سازی جنگهای مختلف به حساب می آیند که تاکنون نسخه های متعددی از آن روانه بازار شده و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد . امروز تصمیم گرفتیم یکی از محبوب ترین نسخه های که بازی Call of Duty 4 Modern Warfare نام دارد را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم .


بازی Call of Duty 4 Modern Warfare که از معروفترین و پرفروشترین بازیهای تاریخ بازیهای رایانه ای به حساب می آید توانست با گرافیکی خیره کننده و طراحی صحنه های سینمایی و اکشن در بازی تبدیل به یکی از ماندگارترین بازیهای اکشن شود . در بازی Call of Duty 4 Modern Warfare به شهرهای مختلف دنیا سفر خواهید کرد و موظف به انجام ماموریتهای دشواری هستید که هیجان انگیز و نفس گیر هستند . اگر از علاقمندان به سری بازی های Call of Duty فرصت دانلود بازی Call of Duty 4: Modern Warfare را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید . 


تصاویری از محیط بازی Call of Duty 4 Modern Warfare :



 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty 4: Modern Warfare :


OS: Windows XP/Vista/7

Processor:Pentium 4 @ 3.2 GHz/AMD Athlon 64 3200+

Memory: 1 GB

Hard Drive: 12 GB Free

Video Memory: 256 MB NVIDIA GeForce 6600GT/ATI Radeon 1600XT

Sound Card: DirectX Compatible

DirectX: 9.0c


 



:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی های کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی ندای وظیفه 4 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392
دانلود جنگ های صلیبی

 

 

بازی جنگ های صلیبی Extreme - کم حجم شده

Stronghold Crusader Extreme

 

امروز یک بازی بسیار جذاب و واقعا اعتیاد آور را برای شما آماده دانلود کرده ایم. بازی جنگ های صلیبی یکی از مشهور ترین و جذاب ترین بازی های استراتژیک است که ورژن ها و نسخه های مختلفی از این بازی تا امروز منتشر شده. یکی از کامل ترین ورژن ها ، نسخه ی Extreme بازی است. در این بازی شما قادر به کار های بسیار جالب و جدیدی خواهید بود که بهتره خودتون تست کنید. این بازی می تواند شما را روز ها و ماه ها سرگرم جنگ های بسیار جذاب کند. به همین دلیل است که یکی از پرفروش ترین و پر طرفدار ترین بازی هاست. در این نسخه یک منوی جدید در کنار صفحه سمت راست تعبیه شده که هر کدام عملکرد جادویی و خاصی دارند. از جمله ریختن سنگ و تیر بر سر دشمن در مکان دلخواه و گرفتن پول زیاد و غیره .این بازی مراحل بسیاری دارد و همچین خودتان هم می توانید در مراحل دلخواه تان با دشمنان دلخواه بازی کنید و از بازی لذت ببرید. گفتنی است این نسخه از بازی که آماده دانلود کرده ایم نسخه ای بسیار فشرده و کم حجم است و براحتی می توانید این ورژن را دانلود کنید. دانلود این بازی زیبا در ادامه مطلب .

 


نحوه راه اندازی بازی :

-  لینک دانلود رو کلیک کنین و فایل rar بازی رو دانلود کنید

-  فایل rar رو از حالت فشرده خارج کنید

-  فایل bat داخل پک دانلود شده رو باز کنید

-  کلید Enter رو بزنید

-  پس از چند دقیقه بازی از حالت bat خارج خواهد شد و می توانید آنرا اجرا کنید



:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی های کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود جنگ های صلیبی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392
دانلود بازی مکس پین3 (MAX PAYNE3)

دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 3 !
(دانلود رایگان  به همراه لینک خرید پستی )

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود .

زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد و این بار در نیویورک نیست بلکه در سائوپائولو برزیل شما باید با دشمنان رو در رو شوید.
این نسخه در ادامه داستان نسخه های قبل پیش میرود و حالا او ۵ سال به سنش اضافه شده , مادی تر شده و تبدیل به بدترین موجود شده است !
از مهمترین قابلیت های بازی Max Payne 3 می توان به استفاده آن از موتور گرافیکی GTA 4 اشاره نمود. در بازی Max Payne 3 شخصیت اول بازی می تواند در حالت دفاع و پناه گرفتن وارد شود. همچنین از نظر ظاهری موهای سر خود را تراشیده است و چهره ای کاملاً متفاوت و جذاب تر پیدا کرده است.

در کنفرانس خبری رسمی راک استار خلاصه داستان این نسخه اینطور تعریف شده است :
" مکس پس از ترک پلیس نیویورک و شهر نیویورک احوالش از بد به بدتر تبدیل شده و اکنون در شهری پر از خشونت و خونریزی گیر افتاده است و راهش را با غریزه و اسلحه به سوی حقیقت و راه فرار میجوید ... "

 Max Payne 3 بازی مکس پین پس از سالها دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید ... و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1 & 2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱& 2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند .

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی های کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی مکس پین3 (MAX PAYNE3) ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : چهار شنبه 9 مرداد 1398

Assassins Creed 3 دانلود بازی عقیده قاتلان Assassins Creed 3

Assassin’s Creed III – Black Box Version

همان طور که آشنایی دارید داستان های دو سری Assassin’s Creed از زمان جنگ های صلیبی  تا قرون وسطی شکل می گیرند و به مرور زمان جذابیت بیشتری پیدا می کنند. در 2 نسخه قبلی با دو شخصیت بازی به نام های Altair و Ezio که هرکدام دارای ویژگی ها و داستان های خاص خود بودند , آشنا شدید. در سری جدید از بازی عقیده قاتلان , کاراکتر اصلی بازی می تواند به خوبی از محیط اطراف خود استفاده کند , در نتیجه شرایط و نوع آب و هوا تاثیر زیادی در انجام ماموریت ها دارد. تفاوت عمده ی سری سوم با دو سری قبل در نوع دشمنان است. در سری های قبلی دشمنان فقط انسان ها بودند اما در این نسخه حیوانات وحشی نیز به کاربر حمله خواهند کرد. رفتار حیوانات کاملا متناسب با واقعیت است به طوری که اگر شما رفتارآنها در واقعیت را بدانید به راحتی در بازی با آن ها مقابله خواهید کرد. البته سازندگان بازی به شوخی اعلام کرده اند که در بازی فقط حیوان وحشی نیست بلکه میتوان بوقلمون هم در بازی مشاهده کرد.

بازی Assassin’s Creed 3 کربر را در شهرهای بوستون , فیلادلفیا و نیویورک قرار می دهد و به نظر می رسد که محیطی خشن و خطرناک در این شهرها حاکم است. اما بازی عقیده قاتلان صرفا یک بازی اکشن خالی نیست بلکه باید راه حل مناسبی برای معما ها و راز های پنهان شده در هر مرحله پیدا کنید. شخصیت بازی خود را عضوی از طبیعت می داند و از آن نمی ترسد. وی این توانایی را دارد تا از لابه لای درختان عبورکرده یا در بوته ها پنهان شود. نام شخصیت این سری , Connor بوده که قصد وارد شدن به کمپ انگلیسی ها را دارد ولی برای انجام این کار میبایست از رودخانه ها و کوهستان های صعب العبور بگذرد. زمانی که دشمن حمله می کند , Connor تبدیل به یک Predator می شود که در هر بخش از نبرد انگلیسی ها و آمریکایی ها , Templar ها را به قتل می رساند. سلاح ها در بازی بسیار متنوع هستند و فقط به شمشیر ختم نمی شود و گرافیک بازی نیز هم چنان در حال پیشرفت است.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8

Processor : 2.66 GHz Intel Core2 Duo E6700 or 3.00 GHz AMD Athlon 64 X2 6000

RAM : 2 GB

Video Card : 512 MB DirectX 9.0c-compliant with Shader Model 4.0 or higher

Hard Drive Space : 17 GB

Directx : 9.0c or more

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار های کامپیوتر , بازی , بازی های کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392

با سلام مدیریت سایت تصمیم گرفته جاهای برای تبلیغات شما بگذارد تا شما بتوانید در ان تبلیغات کنید در ضمن مدیریت سایت در حال ساخت سایتی بزرگ می باشد که این بلاگ زیر مجموعه ان است به شما تو صیه نیز می کنم که در این سایت عضو شوید چون بعد از مدتی دیگر این بلاگ نیز به بلاگی بزرگ تبدیل می شود و کسانی که از قبل عضو ان بوده اند مدیران این بلاگ خواهند شد

به شما توصیه می شود وارد این سایت شوید چون دارای پیامک های رایگان برای شماست البته باید در ان عضو شوید

 

همین امروز در آسان باکس ثبت نام کنید!

Banner



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار اندروید , دانلود نرم افزار مدیریت دانلود , دانلود نرم افزار های ایفون , دانلود نرم افزار های اینترنتی , دانلود نرم افزار های گوشی , دانلود نرم افزار های کامپیوتر , انیمیشن , بازی , بازی های کامپیوتر , اهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : چهار شنبه 9 مرداد 1398
بازی اتومبیل رانی جذاب برای مکینتاش – Race illegal High Speed 3D v1.1

 در این مطلب از سایت فوردانلودز ، بازی جدید و فوق العاده زیبای Race illegal High Speed 3D را برای شما کاربران سیستم عامل مک آماده کرده ایم. پای خود را بر روی پدال گاز فشار دهید تا نهایت سرعت را در مسابقات شهری رقم بزنید. سرعت ، رانش از جاده ، رقابت و نهایت هیجان را در حالت Career Mode تجربه کنید. مسابقات غیرقانونی و خیابانی جذابی را در پیش رو دارید ، با انجام روش های مختلف این بازی ، از پیروزی در رقابت ها به پول های بسیار دست پیدا کرده و آن ها را در ارتقای قدرت و سرعت اتومبیل خود صرف کنید. این بازی زیبا که قابل نصب بروی OS X 10.6 به بالا است ، هم اکنون به صورت کرک شده از ادامه مطلب آماده دانلود کردن است.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی های کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : یک شنبه 25 فروردين 1392
آپدیت جدید بازی Crysis 3 Update v1.2 INTERNAL-RELOADED

 بازی Crysis 3 چند روزی پیش عرضه شد که با استقبال بی نظیر گیمرهای سرتاسر دنیا روبرو گردید. از ابتدای عرضه ی این بازی چه برای کسانی که بازی را به طور اوریجینال خریداری نموده و همچنین کسانی که به صورت کرک شده بازی را دریافت نموده بودند، مشکلاتی وجود داشت. کمپانی سازنده بازی با ارائه آپدیت بازی، اصلاحاتی را در زمینه باگ های موجود و همچنین مشکلی که در نمایش جزئیات گرافیکی بازی بود برطرف نموده است.شما کاربران سایت فوردانلودز در ادامه مطلب می توانید آخرین آپدیت این بازی ورژن ۱٫۲ را بالینک مستقیم دریافت کنید.

 

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 Crysis.3.Update.v1.2.INTERNAL-RELOADED 1.8 GB

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی های کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : یک شنبه 25 فروردين 1392
دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 2 برای PC + کرک

 

دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 2 برای PC + کرک

 

 دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 2 با لینک مستقیم + کرک SKIDROW

 منتظر نسخه کم حجم BlackBox بازی باشید …

کرک جدید و تست شده ۳DM به پست اضافه شد.

 

بالاخره نسخه جدید بازی محبوب ندای وظیفه بلک اپس ۲ - Call of Duty Black Ops 2 منتشر شد. داستان بازی دقیقا پس از بلک اپس روایت می شود. داستان بازی که در دنیای آینده شکل گرفته است، بازیکنان را وارد یک جنگ عظیم می کند، جایی که آنها باید یکه و تنها مراحل بازی را طی کنند و خط داستان بازی که بسیار زیبا و متعدد است را دنبال کنند. بخش بازی چند نفره Call of Duty: Black Ops II که دوباره سازی شده است، جایی است که بازیکنان می توانند جدیدترین سلاح های مربوط به سال ۲۰۵۵ را در آن تست کنند.

در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال ۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۵۵ است. بازی Black Ops 2 خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشین و …

با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیم تان رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید. یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست.

قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما می توانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Call of Duty Black Ops 2 :
-    Call of Duty: Black Ops II گیمرها را به آینده ای نزدیک، که در آن فن آوری و سلاح های پیشرفته برای ایجاد یک نسل جدید از جنگ ساخته شده اند، می برد.
-    ترکیب گرافیک بسیار دینامیک و گیم پلی جدید و منحصر به فرد، Call of Duty: Black Ops II را به یکی از بهترین ها در ژانر خود تبدیل کرده است. در این بازی شما باید ماموریت های مخفیانه بی شماری را انجام دهید.
-    داستان غیر یکسان بازی در طول جنگ سرد که یک فلاش بک به ماموریت های تاریخی عضوهای خانواده ماسون ها می باشد. هر تصمیم شما در طول این داستان می تواند نتایج مختلف را ایحاد کند.
-    اسلحه های مربوط به آینده و امکان حرفه ای شده در استفاده از وسایل نقلیه مختلف.
-    در کنار داستان حماسی بازی، حالت بازی چند نفره به همراه نقشه های جدید و استایل های تازه ، بر جذابیت بازی افزوده است.
-    حالت زامبی بازی نیز بازگشتی به سری نقشه ها و مراحل مبارزه با زامبی ها در مقابل شما می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی های کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : شنبه 24 فروردين 1392
دانلود ترینر کالاف دیوتی ۸ – Call of Duty Modern Warfare 3

 

 

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 3 برای xbox360

 

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 3 برای xbox360

Region: REGION FREE  Format: ISO

 



بالاخره بازی فوق العاده محبوب ،جذاب و اکشن کال او دیوتی مدرن وار فار ۳ – Call of Duty Modern Warfare 3 برای xbox360 برای دوستداران این بازی محبوب منتشر شد. ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مدرن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov  بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و….. داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ،از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد. شما هم اکنون می توانید این بازی  فوق العاده را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی های کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : شنبه 24 فروردين 1392
دانلود بازی Two Worlds II Castle Defense

 

Two-Worlds-II-Castle-Defense

Two Worlds 2 Castle Defense نام یک بازی فوق العاده جذاب و مهیج بوده که در سال ۲۰۱۱ و در سبک اکشن و استراتژیک ساخته شده است. داستان بازی از زمانی شروع می شود که نبرد بین گندر ها و ارک ها بسیار بالا گرفته , و شما در نقش یکی از فرماندهان گندر ها در جنگل ها , کوه ها , مکان های تاریک و پر پیچ و خم و… به ترتیب دادن نقشه ای برای نابود سازی ارک ها و در نهایت حملاتی سنگین به آن ها می اندیشید. هم چنین می توانید با استفاده از سلاح های فوق پیشرفته و نابود کننده ای که در دست دارید به نبرد با آن ها بپردازید. بازی Two Worlds 2 Castle Defense دارای گرافیک بسیار مناسبی بوده و بر روی تمامی ویندوز ها قابل اجرا است.



:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی های کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : جمعه 23 فروردين 1392
بازی دزدان دریایی Pirates Legend of the Black Buccaneer

 

Pirates-Legend

سری بازی های Pirates Legend of the Black Buccaneer که تا کنون سه نسخه از آن ساخته شده یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی هایی است که در سبک اکشن و مبارزه با شمشیر و با حجمی کم طراحی و عرضه شده است. در این بازی شما نقش شخصی به نام Francis Blade را ایفا خواهید کرد. این فرد زمانی که با کشتی خود در حال سفر بود در اثر طوفان وحشتناکی به یک جزیره دور افتاده و مرموزی می افتد که در آن ماجرا های بسیاری انتظار او را می کشند. شما می بایست با استفاده از تنها سلاحی که در دست دارید ( شمشیر ) به جنگ با افرادی که خواهان مرگ شما در آن جزیره می باشند بروید تا با نابود سازی آن ها به گنج بزرگی که در آنجا مخفی شده است دست یابید.



:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی های کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : جمعه 23 فروردين 1392
دانلود بازی زیبای Costume Quest

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی های کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : جمعه 23 فروردين 1392
دانلود بازی جمجمه سیزدهم 13 the Skull

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی های کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : جمعه 23 فروردين 1392
دانلود بازی Fighting Force 2 – بازی شورش در شهر پلی استیشن برای PC

 

دانلود بازی Fighting Force 2   بازی شورش در شهر پلی استیشن برای PC

 

دانلود بازی Fighting Force 2 برای PC

 

به دلیل استقبال شما کاربران عزیز از بازی های قدیمی با حجم کم ، این بار نیز بازی خاطر انگیز دیگری را آماده کرده ایم که تقدیم شما می کنیم . بازی Fighting Force 2 یکی از شناخته شده ترین بازی های کنسول محبوب سونی ( پلی استیشن ۱ ) می باشد . بازی اکشن شورش در شهر می تواند با آن ، خاطرات گذشته را زنده کنید و بار دیگر در حالت مولتی پلیر با دشمنان خود نبرد نمایید . شورش در شهر بازی اکشن زیبای است که در زمان خود ، به یکی از گرافیکی ترین بازی های کنسول سونی معروف شده بود ، و به دلیل ویژگی های جالبی که داشت از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار بود است .

در بازی Fighting Force 2 شما به همراه تیم خود به نبرد های زیبا دعوت شده اید و باید ماموریت های خود را یکی پس از دیگری با موفقیت به پایان برسانید . مراحل بازی در مناطق مختلف مانند : جنگ ، فضاهای بسته ، شهر ها و … طراحی شده است و این خود باعث عدم یک نخواتی در بازی میشود . پیشنهاد می کنیم بازی Fighting Force 2 را دانلود کنید. شما هم اکنون می توانید بازی Fighting Force 2 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی های کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : جمعه 23 فروردين 1392
وب گردی : مطالب جالب و خواندنی از سراسر وب

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار اندروید , دانلود نرم افزار مدیریت دانلود , دانلود نرم افزار های ایفون , دانلود نرم افزار های گوشی , دانلود نرم افزار های کامپیوتر , انیمیشن , بازی , بازی های کامپیوتر , اهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : جمعه 23 فروردين 1392
دانلود بازی Transformers War For Cybertron نسخه کم حجم برای PC

 

دانلود بازی Transformers War For Cybertron نسخه کم حجم برای PC

 

دانلود بازی Transformers War For Cybertron برای PC

 

شاید شما هم فیلم ویدئوی مشهور تبدیل شوندگان را دیده باشید که در آن ربات ها تبدیل به اتومبیل های معمولی می شوند و در کنار انسان ها به زندگی عادی خود مشغول هستند ! این فیلم به دلیل فروش فوق العاده ی خود در نسخه های متعددی تولید شده است . و با توجه به استقبال خوب بینندگان این فیلم اکشن . شرکت های بازی سازی نیز سعی در جذب هواداران این فیلم به صنعت بازی های رایانه ای داشتند که این پروژه با تولید نسخه های مختلف این بازی کلید خورد .

یکی از جذاب ترین نسخه های این بازی Transformers War For Cybertron نام دارد که ما آن را برای کاربران عزیز یاس دانلود با حجم بسیار کم آماده کرده ایم . بازی اکشن تبدیل شوندگان یک تفاوت عمده با دیگر بازی های اکشن هم سطح خود دارد . و آن مربوط به گیم پلی بازی می باشد که در حقیقت ۲ سبک بازی اکشن و استراتژیک را با هم ادغام کرده است .

بازی Transformers War For Cybertron از نظر صدا گذاری و گرافیک ، در وضعیت خوبی به سر می برد و این یکی از چندین ویژگی مثبت بازی می تواند باشد . همانطور که می دانید داستان بازی به شخصیت منفی داستان یعنی Megateron  می پردازد که باز هم تصمیم نابودی زمین گرفته و با ارتشی عظیم از ربات های خشن ! به زمین حمله کرده و … شما در بازی Transformers باید به زمین ها کمک کنید و مانع از قدرت نمایی مگاترون شوید . تبدیل شوندگان بازی اکشن و جذابی است که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد . به کاربرانی که به بازی های اکشن سرعتی علاقه دارند ، پیشنهاد می کنیم بازی Transformers War For Cybertron را از دست ندهند .

 

ویژگی های بازی Transformers War For Cybertron :

-   وجود پیشرفته ترین سلاح ها در بازی
-   گیم پلی جذاب ، سریع و روان
-   امکان تبدیل شدن به هواپیمای جت
-   وجود مراحل متنوع و سرگرم کننده
-   امکان انتخاب هر کدام از شخصیت های بازی ، حتی مگاترون
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-    و …



:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی های کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : جمعه 23 فروردين 1392
دانلود بازی Age of Empires The Rise of Rome – بازی کم حجم و استراتژیک عصر امپراطوری

 

دانلود بازی Age of Empires The Rise of Rome   بازی کم حجم و استراتژیک عصر امپراطوری

 

دانلود بازی Age of Empires The Rise of Rome

 

امروز برای علاقمندان به بازی های رایانه ای ، بازی استراتژیک و جذاب عصر امپراطوری Age of Empires The Rise of Rome را آماده کرده ایم که تقدیم شما کاربران عزیز یاس دانلود می کنیم . عصر امپراطوری (ایچ او امپایر) را مایکروسافت در ۳۱ اکتبر سال ۱۹۹۸ منتشر و روانه ی بازار کرد . در بازی Age of Empires شما باید به جنگ با امپراطورهای مختلف رفته و آنها را شکست دهید . نسخه های بعدی بازی Age of Empires که در سالهای اخیر نیز تولید شده اند گرافیک بسیار بالایی دارند و روز به روز هم حرفه ای تر می شوند ، اما The Rise of Rome که نسخه ی اول این بازیست ، به دلیل شباهت های بسیاری که با بازی محبوب جنگ های صلیبی ۱ دارد ، بیشتر از سایر نسخه ها ، مورد پسند دوست داران بازی های استراتژیک می باشد .

یکی از نکات بسیار جذاب بازی Age of Empires این است که داستان بازی ، برگرفته از واقعیت های دوره ی امپراتوری روم باستان می باشد . در بازی به وقایع و جنگ های مربوط به امپراطوری روم به صورت وِیژه پرداخته شده است که جذابیت بازی را دوچندان می کند . اگر شما هم از دوست داران بازی های استراتژیک هستید ، پیشنهاد می کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید بازی Age of Empires The Rise of Rome  را با حجم کم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Age of Empires :

-   حجم بسیار مناسب بازی
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-   گیم پلی اعتیاد آورد و جذاب
-   داستان واقعی و تماشایی
و …



:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی های کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : جمعه 23 فروردين 1392
دانلود رایگان بازی استراتژیک جنگ های صلیبی 3 StrongHold: The Legends

 

بازی جنگ خان ها دانلود شدنی نیست ومن به جای آن جنگهای صلیبی را پیشنهاد میکنم که به صورت آنلاین هم بازی میشود

 

دانلود رایگان بازی استراتژیک جنگ های صلیبی 3 StrongHold: The Legends

 

 

Stronghold legends.jpg
بالاخره نسخه سوم بازی جنگ های صلیبی هم می توانید از سایت میهن دانلود به طور کاملا رایگان دریافت کنید.
این نسخه از بازی هم مانند نسخه های قبلی از هسته اصلی بازی قدرت می گیرد. به عقیده خیلی از علاقه مندان بازی های استراتژیک این بازی از تمام نسخه های قبلی بهتر است. گرافیک بسیار بالای بازی یکی از ویژگی هایی هست که موجب محبوبیت این بازی شده است . در این نسخه اصلاحات بسیار زیادی انجام شده است و نژاد ها و سربازان و خانه های مختلف به این بازی افزوده شده است .
این بازی هم مانند دیگر بازی های استراتژیک هست که به صورت داستانی و مولتی پلیر انجام میگیرد . اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که باید یک نفر را نجات داده و با او به به ساخت قلعه نیمه تمام خود بروید در این راه با سختی های بسیار زیادی روبرو می شوید که باید با تدبیر و اندیشه خود بر ان ها غلبه کنید.
برخی از ویژگی های بازی نسبت به نسخه های قبلی:
-
گرافیک بسیار بالا
-نژاد های جدید
-لرد های جدید
-سربازان جدید
-ساختمان های جدید
-داستانی زیبا
-محیط کاربر پسند
سیستم مورد نیاز:
-تمامی ویندوز ها
-
سی پی یو 1.6 گیگاهرتز به بالا
-رم 512 مگابایت به بالا
گرافیک 128 به بالا


:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی های کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : جمعه 23 فروردين 1392
دانلود بازی پلنگ صورتی

 

دانلود بازی پلنگ صورتی Pink Panther برای PC

 

دانلود بازی پلنگ صورتی برای PC

 

برای امروز و برای کاربران عزیز یاس دانلود ، بازی پلنگ صورتی با حجم کم برای PC را آماده دانلود کرده ایم .بازی Pink Panther را بسیاری از ما می شناسیم ، و با او خاطرات بسیاری در دوران کودکی داریم . بازی پلنگ صورتی این شخصیت دوست داشتنی و محبوب ، بینندگان خود را با حرکات بامزه ای که انجام میداد سرگرم می کرد و لبخند را به مخاطبان خود هدیه می داد . پلنگ صورتی به دلیل محبوبیت بالای که دارد به صنعت بازی های رایانه ای هم نفوذ کرده تا هواداران خود را چندین برابر کند . به نظر لذت بخش می آید که بتوانیم شخصیت محبوب دوران کودکی خود را کنترل کنیم .

بازی پلنگ صورتی برای کودکان و نوجوانان بسیار مناسب بوده و می تواند تفریح سالمی برای این عزیزان به حساب آید . در بازی پلنگ صورتی شما در نقش پلنگ صورتی هستید و به شما یک خانه ی زیبا هدیه داده می شود ! جالب اینجاست که شما متوجه خواهید شد که در این خانه یک گنج بزرگ وجود دارد و شما باید به آن برسید ، اما صبر کنید ! کار به این آسانی نیست ! باید از موانع بسیاری عبور کنید و مراحل فکری بسیاری را پشت سر بگذارید تا بتوانید به گنچ دست پیدا کنید . در آخر باید یادآوری کنیم که بازی پلنگ صورتی را می توانید بر روی کامیپوتر های با سخت افزار معمولی نیز نصب و اجرا نمایید . شما هم اکنون می توانید بازی Pink Panther – بازی پلنگ صورتی با حجم کم را از سایت  یاس دانلود دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی های کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : جمعه 23 فروردين 1392
دانلود بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2 با حجم کم برای PC

 

دانلود بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2 با حجم کم برای PC

 

 دانلود بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2

 

بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2 یک بازی ۳ بعدی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور است که با حجم کمی که دارد ، می تواند ساعت ها شما را درگیر خود کند ، در این بازی که برای کامپیوتر طراحی شده است ، شما شاهد حملات جانانه ی هلیکوپتر ها در یک جنگ تمام عیار هستید ، وظیفه ی شما در بازی هلیکوپتر جنگی این است که با فرماندهی هواپیما های جنگی اهداف خود را پیدا و نابود کنید ، البته این تمام کار نیست و باید به سربازان زمینی و دریایی سپاه خود نیز کمک کنید ، تا با هم بر دشمن پیروز شوید .

در بازی Air Assault 2 مراحل تمامی ندارند ! هرچقدر که می خواهید بازی کنید ، تعداد بالای مراحل و گرافیک خوب بازی از ویژگی های این بازی جذاب و سرگرم کننده می باشند . از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم ، بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2 برای PC را از دست ندهید .

 

ویژگی‌های بازی Air Assault 2 :

-   کنترل راحت و روان هلیکوپتر در بازی
-   گرافیک ساده و بسیار دیدنی
-   حجم فوق العاده مناسب بازی
-   وجود مراحل متعدد و سرگرم کننده
-   حالت بازی تک نفره ودانلود بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2
-   و …



:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی های کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : جمعه 23 فروردين 1392

تعداد صفحات : 4
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد